poniedziałek, 22 marca 2010

Drewniane domki

Dom z drewna to nie tylko wielkie domy z drewna ale i małe domeczki, altanki czy komórki. Wszystko to co jest z drewna dla mnie jest ładne.Przede wszystkim domy z bali mają swój klimat, mają wygląd który jest inny, ładniejszy. Nie wiem skąd moje takie zamiłowanie do drewna i do tego wszystkiego co jest z tego materiału. Może dlatego że urodziłem się na wsi i tam się wychowywałem. Setki razy rąbałem drewno na opał i ścinałem drzewa. Może właśnie budowa domów z bali nie jest mi obca bo w pewnym sensie jest to część mojego życia.

Moją uwagę skupiają domy lecz mniejszych rozmiarów jak altanki czy wszystkie tego typu. Taka budowa domów z drewna takich obiektów to czasem zadanie o wiele trudniejsze niż budowa domów z bali o dużo większych gabarytach. Kilka lat temu jak jeszcze mieszkałem na wsi zrobiłem dla mojej małej siostrzenicy prawie cały plac zabaw z drewna. Była huśtawka, piaskownica i nawet zwierzęta z drewna. Jest to co innego niż budowa domu z bali. Potrzebne są całkiem inne umiejętności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz