piątek, 19 marca 2010

Domy kanadyjskie

domy z drewna
Co to są domy kanadyjskie? Jak się je robi? Ile kosztują? Odpowiedzi na te pytanie nie przeczytacie w tej wypowiedzi:)Żartuje. Niewiele wiem o tego rodzaju domach. Wiem że są to domy drewniane przeważnie wykonane z wysokiej jakości drewna. Poczytałem trochę na forum o tym i ludzie nie mają pozytywnego doświadczenia z tym rodzajem domu. Mówią że taka budowa domów z bali typu kanadyjskiego w Polsce jest niewypałem bo Polacy oszukują na drewnie. Nie wiem o co dokładnie poszło ale że niby chcemy robić takie domy ze słabo jakościowego drewna. Nie znam się bo moją działką są domy drewniane pod klucz i domy z bali. Może więcej poczytam to się dowiem.

Co tam jeszcze pisali...że przyjeżdżają obcokrajowcy i chcą inwestować w takie domy. Robią formy które budują domy drewniane kanadyjskie ale im coś nie bardzo wychodzi. Nie znam się więc nie mogę potwierdzić. W moim przekonaniu domy z drewna to bardziej opłacalny interes i przynajmniej wiesz z czego masz dom. Ja mam znajomości więc mnie nikt nie zrobił w jajo ale inni, ci nieobeznani...Prawdę mówiąc na wszystkim mogą nas oszukać. To nie tak że domy kanadyjskie to jakiś pic na wodę. Jeżeli ktoś ma zamiar nasz oszukać to zrobi to ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz