piątek, 26 marca 2010

Ceny domów

domy z bali
Poszukałem trochę w necie i znalazłem kilka domów z drewna i popatrzyłem na ich ceny. Powiem że jednak sporo trzeba dać aby mieć taki dom. Ja robiłem po znajomości i zaproponowana cena od razu mnie zadowoliła. Nie orientowałem się jakoś szczególnie po ile jest budowa domu drewnianego. Może wydawać się to dziwne ale tak było...Typowa budowa domów z bali nie trwa długo co jest pozytywnym aspektem jeżeli chodzi o cenę za robociznę. Teoretycznie budowa domów z drewna może odbywać się przez cały rok ale nikt normalny tego nie robi. Moim zdaniem domy z bali spokojnie można postawić w wakacje gdy jest ciepło. Robota inaczej idzie w takich warunkach. No ale wracając do ceny to takie mały domek drewniany był w cenie 207 tysięcy złotych. W porównaniu z domem murowanym to super sprawa. Tylko że trzeba rozpatrzyć wszystkie za i przeciw takiemu rozwiązaniu.

Ja powiem że dałem mniej ale to z wiadomych względów. Korzystne było też wykorzystanie lepszych materiałów. Każdy wie jak działają znajomości. Im się ich więcej ma tym lepiej. Dobrze jest mieć kolegów i dobrze jest też umieć się odpłacić tym samym ewentualnie. Przecież nawet się mówi że trudno znaleźć jakąś pracę, że tylko znajomości mogą pomóc. Tak właśnie jest....

3 komentarze:

  1. absolutnie się nie zgadzam, robienie czegokolwiek po znajomości to niestety BŁĄD, wiem to z własnego doświadczenia, znajomy wie o Tobie prawie wszystko i zrobi wszystko żeby cię oszukać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie,

    szukam właściciela tego domu na zdjęciu, tudzież firmy, która go budowała, projektowała, chcę zobaczyć więcej zdjęć. Na jednej ze stron jest wycena i projekt, ale nie ma kontaktu do firmy i nie wiem, z którego roku pochodzi wycena. Czy ktoś może mi pomóc?

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    przyłączam się do pytania/ prośby Magdy:-)

    pozdrawiam,

    Anna sz.

    OdpowiedzUsuń