piątek, 3 grudnia 2010

Jak nie budować domów

Jest masa stron w sieci które podpowiadają jak powinna wyglądać prawidłowa budowa domów z drewna. Wszystko to się przyda w praktyce ale jak z tych informacji wyczytać czego nie należy robić? W tym momencie przydadzą się dobre informacje jak należy nie budować domów z bali!

Takich stron niestety nie jest zbyt wiele. Zwykle w artykułach o domy z bali są pewnego rodzaju przesłanki czego należy nie robić ale są tego tak małe ilości że szkoda gadać. Twórcy artykułów bardziej skupiają się na pozytywnych aspektach budowania domów z bali bo takie jest ich zadanie. Typowych tekstów w temacie czego unikać przy budowie domów drewnianych trudno szukać.

Na swoim przykładzie również niewiele mogę powiedzieć. Sam nie budowałem domu lecz poprzez profesjonalną firmę budowlaną. Nawet nie poruszali tematu jak można źle wybudować domy z drewna. Jedno co powiem w sensie negatywów budowy domów z drewna to pośpiech. Do murowany można stawiać na wiele sposobów. Domy z bali trzeba stawiać z cierpliwością i dokładnością. Pozdrawiam

46 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze opisane.
    Zapraszam na moją stronę internetową. Mamy szefoką ofertę domofonów i wideodomofonów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, to czego nie powinno się robić wychodzi w praniu, a czasem dopiero po miesiącach lub latach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. budowa domu z bali czy z drewna to nie taka prosta sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielu naszych rodzimych "specjalistów" od budowy domów powinno to przeczytać, bo jak tak się czasem patrzy na ich robotę to ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj klasyk.. a ja już widziałem wiele podobnych sytuacji..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe informacje muszę przyznać. Fajnie własnie poczytać takie coś jak nie budować domów. Bo jak budować to każdy wie, a na co uważać to już nie koniecznie. No ja trafiłem na ekipe remontową, która ukradła nam pieniądze i uciekła. Od razu zadzwoniłem do adwokata ze szczecina, który rozwiązał moją sprawę raz dwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie budować domów? Odpowiedź jest bardzo prosta: ch... znaczy się: kiepsko. Można dom zbudować bardzo szybko, ale wymaga to nakładu pracy większej ilości osób, żeby było to zrobione porządnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł z masą przydatnych porad ; Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za te porady, na pewno je wezmę pod uwagę jeśli będę budował kiedyś domek

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis ! Bardzo cenię takie blogi, gdzie tyle ciekawych rzeczy można się dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  11. Przekaże te wiadomości o tym blogu mojemu znajomemu ;) właśnie jest na etapie budowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Super informacje muszę przyznac. Bardzo mi to pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy wpis jest tutaj przydatny ;) myślę, że warto sobie czytać tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie informacje są naprawdę przydatne. Myśle, że wezme to pod uwagę podczas budowy swojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Weź weź, sam wiem z doświadczenia, że warto. Wpis na bardzo dobrym poziomie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobre porady - czekam na więcej takich wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wpis z dobrymi poradami ! Naprawdę warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że wiele ciekawych porad i wskazówek zawarłeś w tym wpisie ! Super z Twojej strony

    OdpowiedzUsuń
  19. Wpis trafiony w punkt! Dzięki za wszystkie rady.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry artykuł, przyjemnie się go czyta.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpis trafiony w punkt - oby więcej tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze zastanawiałam się nad budową domu z drewna dlatego utożsamiam się z tematyką Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Natknąłem się na Twojego bloga zupełnie przypadkowo i zamarzyłem o pięknym, drewnianym domku z ogrodem...

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę świetny wpis, dowiedziałem się bardzo ciekawych rzeczy. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja właśnie nad takim domkiem już długo się zastanawiam i nie umiem się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyszłe wakacje spędzę w takim domku :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem Wam jak nie budować domów - nie oszczędzać na materiałach i brać zawsze sprawdzoną ekipę. Dziękuje dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy może pomylić się w budując dom. Moim zdaniem nie ma nic w tym dziwnego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie nie każda osoba wie jak zbudować dom. Dlatego też lepiej korzystać z usług prawdziwych fachowców.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe informacje. Dają do myślenia. Dlatego też mam nadzieje, że dodasz jeszcze jakiś wpis o takiej samej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Co ja mogę poradzić, to nie budować domów przy wałach przeciwpowodziowych. A jednak mnóstwo osób to robi...

    OdpowiedzUsuń