środa, 29 grudnia 2010

Sylwester w domu z drewna

Moim zdaniem domy z drewna są najlepszym miejscem do zorganizowania sylwestrowej imprezy. Kiedy byliśmy młodzi chętnie chodziliśmy do przyjaciół którzy mieli domy z drewna pod miastem. Dziś sami posiadamy taki dom i w piątkową noc organizujemy małą, kameralna zabawę dla kilku osób. Będzie kilku kolegów z pracy, ich żony, trochę koleżanek mojej żonki. W sumie gdzieś z 12 osób, może więcej.

Domy z bali mają swój klimat. To zupełnie co innego jak siedzenie w bloku czy zwykłym domu prywatnym. Czuje się ten klimat który sprawia że sylwester staje się niezapomniany. Mam nadzieję że tegoroczny zapadnie nam na długo w pamięć. Dawno nie spędzaliśmy tej nocy w większym gronie. Jutro zaczniemy się przygotowywać. Większe zakupy, przyrządzenie przekąsek, ciepłych dań....moja żona wariuje na tym punkcie. Chce zrobić z naszego domu jakiś jadłodajnie a przecież z jedzeniem nie można przesadzać jak z alkoholem:) Życzę miłego i udanego sylwestra, pozdrawiam:)

50 komentarzy:

  1. Fajne są domy z drewna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tani, ale czy dobry, to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sylwestra bym się bał siedzieć w takim domu są zjawiskowe i robią wrażenie lecz wydają się niezbyt stabilne i trochę niebezpieczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki dom to świetna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam takiego sylwestra, sam raz spędzałem własnie w takim domku i musze powiedzieć że jest tam świetny klimat, taki domek nie jet drogi a jaki ma urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo konkretnie napisany artykuł, plus za to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moi rodzice co roku właśnie w ten sposób spędzają sylwestra, o północy wychodzą na zewnątrz, sztuczne ognie idą w ruch, schodzą się sąsiedzi z okolicy i zawsze wszyscy są zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też polecam spędzanie sylwestra w takim miejscu, my jeszcze robimy ognisko i w środku zimy pieczemy kiełbaski, cudowne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Opcja ciekawa. Trzeba tylko uważać z fajerwerkami w okolicy domu żeby sobie nie zrobić innych, sporo większych :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie naprawdę bardzo fajna sprawa, sam w tym roku spędzałem takiego sylwestra i bardzo mi się podobało.

      Usuń
  10. To musiała być genialna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomita miejscówka na zabawe sylwestrową

    OdpowiedzUsuń
  12. No miejsce jest naprawdę fajne, zabawa musiała być genialna po prostu. Sam lubię takie rzeczy, no ale nigdy nie miałem takiego pomysłu. A wiecie dlaczego warto korzystać z programu do PIT w czasie uzupełniania formularza PIT 37? Jeśli nie to ja Wam powiem - chodzi o to, że dzięki temu programowi nie popełnicie żadnego błędu podczas wypełniania PIT-u.

    OdpowiedzUsuń
  13. To fakt, miejsce na zabawe naprawde genialne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejsce po prostu robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam :) Byłam w tym roku na sylwestrze w drewnianym domku w górach i była to najlepsza impreza mojego życia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo, bardzo ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pamiętam jak w Zakopanem spędziłam w takim domku Sylwester :d wspominam go świetnie

    OdpowiedzUsuń
  18. No takie domki na sylwestra to bardzo fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale na sylwestra to ciężko znaleźć coś taniego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sprawa z sylwestrem w takim domu, ale warto tez pamietac o bezpieczenstwie przeciwpozarowym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak wiele się dzieje na takich sylwestrach w takich domkach :D Kto przeżył ten wie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie tak :D Ja co roku jeżdżę do takiego domku przynajmniej raz a kiedyś chce taki wybudować

    OdpowiedzUsuń
  23. Domek bardzo ładny, wydaje mi się, że to marzenie każdego chyba !

    OdpowiedzUsuń
  24. No tak szczególnie w górskim krajobrazie to jest coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż mnie chyba zachęciliście do spędzenia sylwestra w takim domku !

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie domki to rzeczywiście bardzo piękna i fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie domy na pewno mają niepowtarzalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uważam, że warto zrobić sylwestra w tak uroczym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miejsce naprawdę bardzo ciekawe. Sądzę, że każdą imprezę warto robić w takim właśnie miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny klimat do urządzenia sylwestra. Bardzo mi się podoba i myślę, że w tym roku wykorzystam ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie masz rację ! Ogólnie takie domki to coś pięknego !

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzę o czymś takim od lat, może na starość się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może być w takim domku naprawdę świetnie. Tylko trzeba uważać żeby nic nie spłonęło.

    OdpowiedzUsuń
  34. W domku drewnianym sylwester... raczej to bardzo niebezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe przeżycie spędzić sylwka w domu drewnianym :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zauważyłem, że powstaje coraz więcej takich domów. Musi być w tym naprawdę coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie mieć taki domek. Zawsze można zrobić sobie tam jakąś impreze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki domek nie jest drogi, więc warto w niego zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdyby nie koszta to sam kupiłbym taki domek.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bałbym się robić sylwestra w takim domku.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga.

    OdpowiedzUsuń
  42. Według mnie takie domki są naprawdę dobrą opcją na spędzenie sylwestra. Oczywiście jest to drogie, ale warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawe informacje można znaleźć na Twoim blogu. Czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak poprzednie Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Domy z drewna są super. A spędzenie w takim domku sylwestra to istna bajka!

    OdpowiedzUsuń