czwartek, 15 lipca 2010

Zimniej w drewnie

Domy z drewna są idealne na taka pogodę. Drewno sprawia że w tego typu domu temperatura jest i wiele niższa niż na zewnątrz. Nie trzeba mówić że jest to bardzo pozytywna cecha mieszkania w takim domu. Domy drewniane to produkt do którego nie każdy jest przekonany. To normalne bo jakby było inaczej to każdy mieszkałby w domu z drewna. Wiele osób uważa że domy z drewna są niebezpieczne. Dom drewniany według nich nie zapewnia bezpieczeństwa domowników. Pisze o tym bo w ciągu miesiąca pół rodziny zaczęła rozmawiać na temat mojego domu. Mieszkamy tak trochę obok lasu i to skłoniło ich do rozważań że jakby pojawił się pożar lasu to i nasz dom z pewnością by ucierpiał. Głupie gadanie...

Od kiedy pamiętam i od kiedy dopytywałem się mieszkańców naszej miejscowości nigdy w pobliżu naszej działki nie było żadnego pożaru. Nie wiem skąd teściowa wzięła takie pomysły. My cieszymy się że mamy piękny, chłodny w środku dom a ona ciągle szuka problemów. Nie wiem czy każdy ma takie problemy z za dużo mówiącą teściową ale ja najwyraźniej mam.

Właściwie to nigdy nie było z nią problemów. Od kilku miesięcy zrobiła się jakaś taka nie do życia. Trudno, teściową wprawdzie się wybiera bo rodziny się nie wybiera ale niech już będzie taka jak jest:) Pozdrawiam i życzę niższej temperatury

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wątpliwości co do trzymania ciepła przez taki nieocieplony dom zimą. Pewnie ciepło będzie uciekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stronka szukałam właśnie tego.

    OdpowiedzUsuń