piątek, 25 czerwca 2010

Przydatne strony

domy drewniane
Decydując się na budowę domu z materiału jakim jest drewno trzeba poznać temat. Technologii budowy jest tyle ile jest firm sprzedających i budujących te domy. Dom to bardzo poważna sprawa i decyzji o jego kupnie nie podejmuje się z dnia na dzień. My z żoną myśleliśmy nad kupnem parę tygodni. Pomogły nam przydatne strony na których ludzie opisywali swoją sytuację odnośnie kupna domu.

Domy z drewna to przede wszystkim znaczna odmiana w naszym życiu. Mieszkając w bloku a decydując się na kupno domu z drewna trzeba ta decyzję pomyśleć i to kilka razy. Przydatne strony to nie tylko forum na którym ludzie wypisują swoje uczucia i działania podczas decydowania się na dom z drewna ale to także strony firm na których jest wszystko opisane. Nie wiem jak inni ludzie ale mnie interesują takie sprawy. Warto najpierw się zorientować w temacie niż potem mieć do siebie pretensje że czegoś się nie dopilnowało.

Domy drewniane to temat bardzo obszerny i nie ma jednoznacznej technologii budowy tych domów. Skąd zatem wiedzieć którą firmę wybrać? Ja miałem ułatwione zadanie ponieważ mam kolegę budowlańca. To on poradził mi z czego mam skorzystać i co wybrać. Nie każdy ma takiego fachowca jako znajomego więc nie umiem powiedzieć jak sobie w takiej sytuacji można poradzić.

2 komentarze:

  1. Dzięki za informacje, zapewne przydadzą mi się one w najbliższym czasie gdyż właśnie mam planach budowę domu z drewna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda taki dom. Jednak u nas chyba w ostateczności decyzja panie na murowany.

    OdpowiedzUsuń