środa, 7 kwietnia 2010

Wiosna

domy drewniane
Jest okres już ciepły a więc roboty na wszystkich placach budowy ruszyły pełną parą. Zatrzymały się na moment z powodu świąt ale teraz już można pracować bez żadnej przerwy. Ludzie ciągle nie mogą przestawić się z myślenia że tylko domy murowane mogą być trwałe. Ja się z tym zgadzam ale czy nie jest to już nudne. Przecież ciągle tylko te same domy..czy nie lepiej coś z tym zrobić. Doskonale wiem że budowa domów z bali to co innego niż budowa domu z cegły. Nikogo nie chcę namawiać do zmiany swojej decyzji. Ja z doświadczenia wiem że domy drewniane to bardzo dobre rozwiązanie ale nie dla każdego. Wydaje mi się że w domu z drewna trzeba bardzo chcieć mieszkać. Nie wiem co napisać aby domy z bali stały się bardziej zaufane. Z pewnością złym pomysłem jest stawianie takiego domu na działce w środku miasta. Nikomu nie zabronię ale domy z drewna bardziej kojarzą mi się z lasem, ciszą, świeżym powietrzem ale nie z gwarem miasta. Innym sposobem są domy drewniane pod klucz. Przy tym nie kiwniemy nawet palcem a mamy elegancki dom. Tu nasuwa mi się pytanie...czy fajnie jest mieszkać w domu przy którym nie zrobiło się oni jednej rzeczy? Dla mnie to trochę dziwne bo jak można budować dom bez żadnego wkładu swojego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz