poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Mazurskie domy z drewna

Nie jest tak, że domy z drewna są takie same w całej Polsce. Można rozróżnić domy drewniane góralskie, zwykłe takie powiedzmy budowane w centralnej Polsce jak i domy z bali mazurskie. Mazurskie domy z drewna są chyba najpiękniejszymi domami z drewna jakie są możliwe. Nie umiem ich dokładnie opisać ale jak przed chwilą szukałem o nich info to mnie zdziwiły pozytywnie. Budowa domów z bali jest bardzo popularna na Mazurach ponieważ tam ludzie bardziej patrzą na estetykę domu niż na jego funkcjonalność. Pomyślmy tylko o czymś takim : piękne jezioro, ciepły wieczór, zapadający zmrok a w oddali widać cudowny dom z drewna. Po prostu człowiek nie może sobie wyobrazić nic lepszego. Właściwie domy drewniane na Mazurach to bardzo często widziany produkt. Tak samo jak u mnie znane są domy z cegły tak samo w tamtych okolicach ludzie budują sobie najczęściej domy drewniane. Północ i południe Polski łączy się w taki sposób pod względem budowy wspaniałych domów.

Ja sam mam dom drewniany i z żalem muszę przyznać że te budowane w górach czy Mazurach są o niebo lepsze od mojego. Trudno. Pozostaje mi tylko znaleźć jakieś fajne zdjęcie domku i wrzucić tu. Zaraz znajdę....MAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz