wtorek, 13 kwietnia 2010

Sezon na domy drewniane

domy z drewna
Jest wiosna. Może pogoda nie jest idealna ale na placu budowy nie to się liczy. Najważniejsze aby nie było mrozu a że mamy kwiecień to raczej normalne że go nie ma. Tak więc praca wre w najlepsze a ludzie zastanawiają z czego zbudować dom. Dużego wyboru nie mają więc ludzie decydują się na domy z bali. Wciąż nie mogę powiedzieć że jet to bardzo popularny rodzaj domu bo tak nie jest. Nie wiem co ludzi zniechęca do domów z drewna. Może ja powiem jak to było gdy sam mieszkałem w bloku. Na myśl o tym że mam mieszkać w domu z drewna trochę mnie przeraziła. Tzn może nie przeraziła co z dziwiła. Wydawało mi się że domy z drewna to bardzo słabe domy. Że nie mają fundamentów i właściwie każda ulewa czy burza może zagrozić mu zawaleniu. Wiem że to było głupie myślenie i sam się teraz go wstydzę. Ale to było setki lat temu, sam nie pamiętam dokładnie kiedy. Teraz mieszkam w domu z drewna i bardzo się z tego cieszę. Wszystkie błędne stereotypy odeszły w siną dal. Sezon na domy drewniane będzie trwał aż do pierwszych mrozów czyli jeszcze wieeele czasu przed nami. Pewnie i w tym roku nie znajdzie się dużo ludzi którzy będą chcieli postawić sobie dom z drewna. A szkoda...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz