wtorek, 3 sierpnia 2010

Galeria

Postanowiłem że tym razem wrzucę trochę fotek gdzie są domy z drewna i domy z bali. Już kiedyś to robiłem dlatego też pomysł nie jest najnowszy. Nie wiem jak jeszcze mogę przekonywać że domy drewniane to świetna decyzja jeśli planujemy wyprowadzić się z miasta na wieś czy nawet kilka kilometrów za miasto. Sam już kilka lat mieszkam za miastem i nie mam z niczym problemu. Oczywiście posiadanie samochodu jest podstawą. Jest tez wiele innych niedogodności jak odległość do najbliższego sklepu. Da się jednak z tym żyć więc nie przesadzajmy.





12 komentarzy:

  1. Faktycznie ładne te fotki no i piękne domki. Aż by się chciało w takim zamieszkać. Jeśli ktoś planuje się budować to może mieć niezłą zagwozdkę po zobaczeniu tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż świetnie byłoby stworzyć jakieś małe osiedle z takich domków, najlepiej na wsi w górach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te domki! Takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż czuję majówkę jak widzę takie domki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze są takie domki - świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie domki, szczególnie na ferie zimowe lub wakacje. Raz przez parę dni mieszkałam w takim domku, szkoda,że był strasznie zaniedbany :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała taki domek w górach lub na Mazurach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis. Nie widziałem, że można mieć aż taki talent do prowadzenia bloga. Każdy Twój wpis jest naprawdę bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń