środa, 17 lutego 2010

Drewniany domek

Mogę powiedzieć że sam ostatnio postawiłem domy z bali bo mój zawód wiąże się z budownictwem. Ostatnio też wybudowałem dla siebie dom drewniany i postawiłem w ogrodzie altankę. Nie jest to może super budowla bo budowa domów z bali przy tym to mistrzostwo świata ale jestem dumny z tego co zrobiłem. Budowa domów z drewna jak można wywnioskować ze wszystkich wiadomości nie jest łatwą robotą. potrzeba do tego nie lada umiejętności i fachowych ludzi.

Trzeba mieć oczywiście też znajomości po to aby dom postawić w dość dobrej cenie dla wszystkich. W zależności z jakiego drewna budujemy dom to jego cena jest różna. Można powiedzieć że waha się dość bardzo...domy z drewna mają to do siebie że nie są budowane bardzo często. Znajdują uznanie w miejscach oddalonych lekko od wielkich miast gdzie jest cicho i spokojnie. Tam nikt nie buduje bloków ani wieżowców lecz spokojne małe domy drewniane. Zamieszanie w domu w drewna może zmienić życie. Jeżeli czujemy ten zapach a do tego znajdujemy się w pięknej okolicy to zyskujemy nowe wartości. Możemy się wyciszyć, dostrzec piękno przyrody. Takie miejsce od razu wprowadza nas w dobry humor i nastrój. Może na kogoś to nie działa, na mnie owszem tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz